Filmowanie dronem – jak można je wykorzystać do promocji firmy?

Helicopter with a professional camera flies over tropical trees against a blue sky. Dron

Dobry film reklamowy powinien przyciągać wzrok, w jasny sposób przekazywać określone informacje i wywoływać u odbiorcy określone emocje. Bezsprzecznie najskuteczniejsze są materiały multimedialne, które angażują zmysły i łatwo zapadają w pamięć. Filmy wideo są obecnie bardzo popularne, dlatego powinny być unikalne w swojej treści. Podpowiadamy, jak wykorzystać zdjęcia z drona do celów promocyjnych!

Filmowanie z drona vs. reklama z drona: co jest lepsze?

Zanim zaczniemy, przyjrzyjmy się pokrótce, jak filmowanie dronem i reklama są ze sobą powiązane. Reklamy telewizyjne istnieją niemal tak długo, jak samo medium jest nadawane. Od dziesięcioleci starano się tworzyć coraz lepsze, bardziej intrygujące i chwytliwe filmy w nadziei, że uda się przekonać widzów do zakupu określonego produktu lub usługi. Od dawna wiadomo, że estetycznie atrakcyjne obrazy są najskuteczniejszym sposobem przyciągnięcia uwagi ludzi.

Nic nie może się równać z perspektywą, jaką daje widok z lotu ptaka. Dawniej przygotowanie takich materiałów wymagało użycia wysięgników, a nawet helikopterów. Dziś, dzięki zdjęciom z drona, uchwycenie tej chwili jest znacznie łatwiejsze. Coraz popularniejsze staje się wykorzystywanie tak nakręconych filmów do celów marketingowych. Są one szczególnie popularne wśród firm budowlanych, którym trudno byłoby w inny sposób przedstawić swoją działalność w atrakcyjny wizualnie sposób.

Jak najlepiej wykorzystać filmowanie dronem w reklamie?

Omówimy, w jaki sposób można wykorzystać filmowanie dronem do celów promocyjnych. Efektywne wideo można wykorzystać jako element reklamy, która będzie emitowana w telewizji lub umieszczana w serwisie YouTube. Można też po prostu umieścić go na stronie głównej firmowej witryny internetowej lub na portalach społecznościowych. Z pewnością zostanie zapamiętana przez tych, którzy ją otrzymają.

Jest to doskonała metoda pozyskiwania rzeczy, które pozytywnie wpływają na wizerunek firmy. Korporacja, która wykorzystuje takie nagrania do promocji, jest zazwyczaj postrzegana jako bardziej nowoczesna, profesjonalna i godna zaufania niż ta, która tego nie robi. W związku z tym taki film powinien znaleźć się w raportach inwestorskich, prezentacjach i innych materiałach promocyjnych, a także na stronie internetowej firmy.

Gdzie najlepiej szukać specjalistów od filmowania dronem?

Mimo że usługa stworzenia profesjonalnego filmu jest niezwykle prosta, wiele osób nie wie, od czego zacząć poszukiwania specjalistów od filmowania dronem. Najlepiej jest współpracować z firmą, która ma wieloletnie doświadczenie, oferuje pomoc wykwalifikowanego personelu i dysponuje najnowocześniejszym sprzętem.