Kampanie reklamowe na Linkedin

Kampanie reklamowe na Linkedin

Linkedin to portal dla profesjonalistów. Korzystają z niego dosłownie miliony osób, które są związane z pracą w różnych dziedzinach i branżach. To portal dla osób na różnych etapach rozwoju zawodowego. Warto pamiętać o tym, że sporo użytkowników to kadra menadżerska i zarządzająca najwyższego szczebla.

Skuteczne kampanie reklamowe na Linkedin

Biorąc pod uwagę to, kto jest użytkownikiem portalu Linkedin, zdecydowanie warto wykorzystać potencjał tej strony i publikować tam kampanie reklamowe dla swojej firmy, organizacji lub marki osobistej.

Z reklamy na Linkedin korzystają bowiem również osoby indywidualne, które budują rozpoznawalność swojej marki osobistej w sieci. To między innymi tak zwani freelancerzy i wolni strzelcy, którzy funkcjonują w różnych obszarach biznesu, świadcząc na przykład usługi doradcze.

Kampanie reklamowe na Linkedin

Dlaczego kampanie na Linkedin są skuteczne? Między innymi ze względu na możliwość targetowania reklam. Narzędzia do ustawienia reklam na Linkedin pozwalają bardzo dokładnie określić grupę odbiorców reklamy, dzięki czemu inwestor może skupić się na konkretnych parametrach. Mowa tutaj na przykład o płci, wieku, miejscu zamieszkania, ale też zainteresowaniach zawodowych czy branży, w której pracuje potencjalny odbiorca reklamy.

Żadna inna platforma social media nie daje takich możliwości, jak właśnie Linkedin, ponieważ gromadzi profesjonalistów, którzy bardzo często korzystają ze strony w czasie pracy, mocno skupiając uwagę na treściach powiązanych z obszarem biznesowym.

Potencjał reklamy na Linkedin

Kiedy zawodowo poszukujemy jakichś konkretnych informacji, na przykład potrzebny nam jest podwykonawca, inwestor, specjalista w jakiejś dziedzinie, często informacje znajdujemy na Linkedin. Dlatego właśnie reklamy na Linkedin tak bardzo przyciągają uwagę i nie są pomijane przez odbiorców.

To treści promujące konkretne firmy sprzedające usługi lub produkty, a także marki osobiste osób, które świadczą usługi. Dla użytkowników strony to potencjalne kontakty do współpracy dlatego też reklamy na Linkedin są naprawdę skuteczne. Nie jest to miejsce, w którym ludziom próbuje się sprzedać niepotrzebne rzeczy, dobra materialne, a konkretne usługi, rozwiązania i wiedzę.